למעלה מ 1,000,000 משתמשים כבר הורידו את תוכנת Cura (תוכנת הקוד הפתוח של אולטימייקר)

החברה הודיעה כי השנה תתמקד בפיתוח התוכנה וכבר צפויים שדרוגים משמעותיים

חברת אולטימייקר, יצרנית מדפסות שולחניות מקצועיות בתלת מימד,  דיווחה בתערוכת ה TCT כי היא מציבה את פיתוח התוכנה בלב האסטרטגיה העסקית שלה והודיעה על שדרוגים בתוכנת ה Cura. השדרוגים הצפויים כוללים: אינטגרציה מלאה לעבודה חלקה עם תוכנות CAD ואפשרות חיבור בין מספר מדפסות תלת מימד ליצירה וניהול של מערך יצרני קטן.

חברת   ,Ultimakerיצרנית מדפסות התלת מימד השולחניות המיובאות על ידי מפעיל, הודיעה לאחרונה על אסטרטגיית התוכנה החדשה שלה, במסגרת ה- TCT Show,    התערוכה הבינ״ל להדפסת תלת מימד ופיתוח מוצר, המתקיימת באנגליה.

למרות שחברת Ultimaker ידועה בעולם כיצרנית חומרת מדפסות התלת מימד, החברה מציבה היום דווקא את פיתוח התוכנה בלב האסטרטגיה שלה. זאת, על מנת לשפר את יעילות החומרה הקיימת ולהמשיך להציע פתרונות הדפסת תלת מימד שולחניים מקצועיים עבור סטארטאפים, מפתחים, מעצבי מוצר, חברות ועסקים.

שדרוג 1: אינטגרציה מלאה של ה Cura עם תוכנות העיצוב המובילות

ה- Ultimaker Cura היא תוכנת חיתוך (slicing) המציעה פתרון משמעותי וקל לשימוש     להכנת קבצים להדפסה בתלת מימד, לאחר השלמת שלב עיצוב המודל באמצעות תוכנת תכנון (תוכנות CAD). השדרוג הראשון מתמקד בבניית תהליך עבודה "חלק" ואינטגרציה מלאה בין ה Cura לבין יישומי ה- CAD הנפוצים בשוק כגון SolidWorks ו- Siemens NX. שדרוג זה בתוכנה יאפשר ללקוחות Ultimaker עבודה בסביבות עיצוב מגוונות המותאמות לצרכיהם.

שדרוג 2: ניהול מספר רב של מדפסות בו זמנית

ה- Cura Connect, תאפשר למשתמשי Ultimaker Cura לצרף מספר מדפסות שולחניות נפרדות של Ultimaker ליצירת מערך מדפסות מנוהל, ממש בדומה למערך יצרני בהיקף קטן. זהו פתרון ראשון מסוגו בתחום מדפסות התלת מימד השולחניות המקצועיות, המאפשר למשתמשים לתזמן, לייצר תור הדפסה ולפקח על עבודות הדפסה  – לעבודה יעילה, קלה ורציפה עם uptime מקסימלי.Cura Connect תהיה זמינה למשתמשים במערכת Ultimaker Cura החל מה- 7 בנובמבר 2017.

לדברי רז דרבי, מנכ״ל חברת מפעיל, נציגתה הבלעדית של Ultimaker בישראל: "צוותי הפיתוח של Ultimaker ימשיכו לפתח יישומים חדשים שיאפשרו למיליוני המשתמשים ברחבי העולם ובישראל, ביניהם מעצבים מקצועיים, מהנדסים, סטארטאפים וחוקרים להפיק את המרב מחוויית העבודה עם מדפסות התלת מימד שלהם״.