התקדמות הטכנולוגיה בתחום המדפסות

הטכנולוגיה בתחום המדפסות הולכת ומתקדמת ונראה כי היא עדין לא אמרה את המילה האחרונה בתחום. ככל שהזמן מתקדם כך גם עולם המדפסות מציעה לנו מגוון רב של אפשרויות, כך שכל משרד יכול ליהנות ממדפסות איכותיות בעלות פונקציות מתוחכמות שנועדו כדי לעשות לעובדי המשרד את החיים הרבה יותר קלים. אחד השכלולים האחרונים בתחום המדפסות, הוא – הדפסת תמונות באיכות גבוה ביותר, כך שגם אנשים פרטיים רוכשים מדפסות לצורך הדפסת תמונות ולמגוון צרכים ביתיים נוספים.

מגוון סוגי מדפסות בשוק, כך שנותר לכם רק לבחור

ראשית, נציין כי יש לא מעט סוגי מדפסות, הן לצורך הדפסות למשרדים בהם מדפיסים כמות גדולה של מסמכים, מדפסות המיועדות להדפסת מוצרי פרסום, מדפסות המיועדות לשימוש ביתי ועוד. טרם בחירת מדפסת שתשרת אתכם בנאמנות במשרד או בבית, חשוב להכיר היטב את הסוגים הקיימים בשוק, את המוצגים השונים, את היתרונות והחסרונות בכל מדפסת ואת הפונקציות השונות. לאחר שהכרתם את כל סוגי המדפסות, עליכם לבחור את המדפסת המתאימה לכם ביותר מבחינה תקציבית.

סוגי מדפסות פופולריות:

מדפסות הזרקת דיו – מדובר במדפסות הפופולרית ביותר בשוק, כיוון שהן מכילות בתוכן רכיב הדפסה שהוא – ראש דיו אותו מחליפים כאשר הוא אוזל. ראש הדיו המורכב במדפסת מקבל את כל המידע הנמצא במעבד המתקבל מהמדפסת ותפקידו לבצע הזרקה עדינה של נקודות דיו היישר אל הדף הנמצא במדפסת. מדפסת זו מתאימה לשימוש משרדי ולשימוש ביתי.

מדפסות לייזר – מדפסת זו היא יחסית חדשה בשוק והיא מכילה מגוון רב של יתרונות המתאימים בקפידה למשרדים בהם מדפיסים דפים רבים במהלך היום. טכנולוגיית הלייזר בעולם המדפסות היא ללא ספק פורצת גבולות, כך שניתן להדפיס בה כמות גדולה של דפים במהירות רבה, מכיוון שהמדפסת הלייזר מכילה רכיב הדפסה משוכלל וטונר. ישנם טונרים למדפסות שבהם יש אבקה מיוחדת אשר מועברת ללייזר ותפקידה  לקטב את האבקה לצורה הרצויה, כך מתקבלת התוצאה הרצויה.

מדפסות משולבות – הן הטרנד האחרון בתחום המדפסות והן מאפשרות לכם ליהנות מכמה מוצרים במקום אחד. מדפסות אלו חוסכות במקום רב, כך שבמקום להחזיק מדפסת, סורק, פקס ומכונת צילום, מדפסות משולבות מכילות את כל האלמנטים הללו במכיר אחד בודד, מה שמאפשר לכם ליהנות מחיסכון רב במקום לצד עלויות נמוכות. מדפסות משולבות יכולות להיות על בסיס מנגנון ראשי דיו או על בסיס טונר ומגיעות בגדלים קטנים יחסית, כך שניתן לחסוך במקום רב.

מדפסת תלת ממד –  מדפסות אלו יעילות לצרכים שוני, בין אם מדובר על הדפסת מוצרי פרסום שונים או תמונות בתלת מימד איכותיות לצרכים שונים. מדפסת זו מדפיסה את האלמנטים בשלושה ממדים, וזאת על ידי שימוש בפולימרים מיוחדים ולא על גבי דפים כפי שנהוג במדפסות רגילות, כך שהתוצאות הן חדות, ברורות ואיכותיות ביותר.