מה הם היתרונות בהשכרת מדפסות?

כל עסק בתחילת דרכו נדרש לצייד את העסק בציוד המשרדי הדרוש על מנת לתפעל אותו בצורה הנכונה והיעילה ביותר.
בין הרכישות העיקריות והחשובות ביותר לצרכי המשרד והעסק היא ללא ספק המדפסת, כאשר הימצאותה של מדפסת בעלת רמת מקצועיות ואיכותית גבוהה תאפשר ללא ספק את ניהולו ותפקודו של העסק באופן התקין והאפקטיבי.
המדפסת מאפשרת להדפיס מסמכים , דו"חות, קבלות וכל ניירת אחרת המשמשת את המשרד.
כיום ניתן להבחין בבתי עסק רבים אשר בוחרים להשכיר מדפסות משולבות על פני רכישה של מדפסת בעלות גבוהה וזאת בשל היתרונות הרבים הטמונים בהשכרת מדפסות.
היתרונות של מדפסות משולבות להשכרה כוללות בין היתר:


עלות ההשכרה על פני רכישה – ניתן להבחין בסוגים רבים של מדפסות משולבות מובילות וחדישות אשר העלויות בגינן הן גבוהות ולא כל בתי העסק עושים שימוש תדיר וקבוע בהדפסות, על כן עבורם האופציה של מדפסות משולבות להשכרה היא הכדאית והמשתלמת, שכן עלות ההשכרה נמוכה משמעותית מהעלות בעבור מדפסת חדשה.


זמן ההשכרה – במקרים לא מעטים ישנו צורך במדפסת לתקופת זמן קצרה,  כאשר האופציה של השכרת מדפסות מאפשרת לכם ליהנות מהשירות ללא כל צורך ברכישה של מדפסת אשר תשמש אתכם למספר פעמים בודדות ובכך לאפשר לכם לחסוך את הכסף  אותו הייתם אמורים לשלם בעבור מדפסת זמנית.


להסיר מעליכם כל דאגה ואחריות – סביר להניח שכל בעל עסק שרכישה של מדפסת היא לא משימה של מה בכך, שכן רכישה של מדפסת צריכה להיעשות באופן שקול ומחושב תוך התייחסות לצרכי העסק, מה שמצריך מאתנו משאבים כלכליים ופיזיים.
האפשרות של מדפסות משולבות מאפשר לכם ליהנות ממוצר מקצועי אשר עבר בדיקות מקיפות וקפדניות טרם הגעתו לעסק שלכם ולשימוש שלכם בו.

מדפסות משולבות מה הפונקציות שלהן ?

למדפסות משולבות יתרון בולט והוא נעוץ בעובדה שהמדפסות משולבות מאפשרות לכם ליהנות ממספר פונקציות במכשיר אחד מאשר לצייד את המשרד במספר מכשירים,  אשר מעבר לעלויות שתאלצו לשלם בעבור כל מכשיר, המכשירים השונים ללא ספק תופסים מקום נכבד בשטח המשרד.
הפונקציות מהן נתן ליהנות מהמדפסות המשולבות מעבר להדפסה האיכותית כוללות בין היתר: סריקה,

רכישת מדפסות במחירים מופקעים, האם זה משתלם ?

ישנן סוגים לא מעטים של מדפסות משולבת אשר העלות בגינם יכולה להסתכם בכמה אלפי שקלים, הן יכולות להגיע עד לסכום של 9,000 ₪ ואף יותר.
רכישה של מדפסות בחירים גבוהים ומופקעים לא משלמים במיוחד על אחת כמה וכמה שהשימוש בו אינו באופן קבוע ובתדירות גבוהה.

כיום חברות רבות מציעות ללקוחותיהם שירותי השכרה של מדפסות במספר מסלולים ובמחירים הוגנים ומשתלמים, על כן ניתן להבחין כיום ביותר ויותר בתי עסק וחברות אשר בוחרים באפשרות של השרת מדפסות על פני קנייה.