חברה

Gerhard Schubert GmbH

תעשייה

מוצרים תעשייתיים

אתגר

מכונות Top-loading packaging (TLM) מיועדות לייצור של מגוון מוצרים מצורות וגדלים שונים. לפיכך, מכונות אלו חייבות להיות מסוגלות לעבור החלפה לפורמט עבודה שונה במהירות ובקלות.

פתרון

הדפסת תלת ממד ו'מחסן דיגיטלי' עוזרים לשפר את היעילות והיכולת של מכונות TLM, ומאפשרים ללקוחות להדפיס את הכלים שהם זקוקים להם, בנקודת הזמן בה הם צריכים אותם.

תוצאות

  • חיסכון בעלויות
  • יותר חופש בעיצוב חלקים
  • תהליכים חוזריםמהירים יותר
  • זמני אספקה קצרים יותר לחלקים חדשים

Gerhard Schubert GmbH היא מובילת שוק גלובלית במכונות top-loading packaging (TLM). עבור מכונות האריזה הדיגיטליות ומבוססות רובוטיקה Schubertמשלבת מכאניקה פשוטה, טכנולוגיית בקרה חכמה ומודולריות גבוהה – שפותחו במהלך יותר מ-50 שנות חדשנות. וכעת, הדפסת תלת ממד ו'מחסן דיגיטלי' עוזרים לשפר אף יותר את הפתרון הקיים.
טכנולוגיית TLM מאפשרת ל- Schubertלספק ללקוחות שלה פתרונות מיכון עם הוכחת הצלחה עתידית ובעלי ביצועים ברמה גבוהה, שמפגינים אמינות, קלים לתפעול וגמישים במונחים של החלפה בין פורמטים. מכונות אלו אורזות מוצרים מכל הסוגים ומכל הסקטורים והתעשיות בקופסאות, מגשים, קרטונים ושקיות (אריזה רוחבית).
איור
קווי הייצור של Schubert בקריילסהיים, גרמניה

קו אריזה לכל המקרים

אחד החלקים מהשירות של Schubertאשר זוכים להערכה הגדולה ביותר, הוא יצירת כלים חדשים למכונות האריזה שלה. כלים אלו מאפשרים למכונות להתמודד עם מוצרים שונים – מכונה האורזת ארנבים משוקולד לחג הפסחא, למשל, תוכל לארוז סנטה קלאוס משוקולד במהלך עונת החגים של חג המולד. כשלקוחות רוצים לייצר מוצר חדש, הם פשוט שולחים אותו ל-Schubert, המפתחת את הכלים הנכונים והתכנות הנדרש למכונה כדי להתמודד עם אותו מוצר.
טכנולוגיית הדפסת תלת-ממד מאפשרת ל-Schubert יותר חופש בעיצובים שהיא יוצרת – ומידה גדולה בהרבה של גמישות מאשר עיצובים שנוצרו בשיטות מסורתיות של ייצור.
בנוסף, הדפסת תלת-ממד מאפשרת ל-Schubertלבצע עיצוב חוזר של חלקים במהירות גבוהה בהרבה. בהשוואה לשיטות ייצור מסורתיות, זמני אספקה לכל איטרציה הופחתו משבועות לשעות, מה שהוביל לחיסכון עצום בעלויות.

איור
כלי בתוך מכונה של Schubert האחראי על טיפול עדין במוצרים

יצירת מחסן דיגיטלי

חלקים מודפסים בתלת-ממד רושמים אמנם הצלחה עצומה, אך שליחתם ללקוחות צורכת זמן. על מנת לפצות על כך, Schubert מציעה פתרון הדפסת תלת-ממד למגוון רחב של כלים המאפשרים לחברות להדפיס על פי דרישה, כחלק מהפעילות בתוך החברה, כל עוד יש להם מדפסת תלת-ממד Ultimaker. כאשר לקוחות צריכים כלים או חלקים חדשים, הם יכולים להיכנס לספרייה אונליין המתפקדת בתור מחסן דיגיטלי, ולהדפיס באופן מיידי את מה שהם צריכים.
מדובר ביתרון עצום עבור הלקוחות של Schubert, המפחית את זמני האספקה של חלקים חדשים- ומבטל את הצורך בחלל נוסף לאחסון מאגר של חלקי חילוף וכמובן מיתר את העלויות של שינוע מוצרים.

איור
הלקוחות של Schubert יכולים בקלות לחפש, לבחור ולהדפיס בתלת-ממד כלים חדשים על פי דרישה דרך מחסן וירטואלי

עבודות הדפסה מוסמכות, לקוחות מרוצים

Schubert, המציעה ללקוחות להדפיס בתלת-ממד את החלקים הדרושים להם מתוך מחסן החלפים, חייבת לעמוד בסטנדרטים, המבטיחים כי הלקוחות תמיד יהיו מרוצים מאיכות החלקים המודפסים. מהלך זה מלווה בשיתוף עבודות ההדפסה עם כל ההגדרות וההעדפות באופן מובנה, זאת במקום מתן מודלי תלת-ממד אשר עברו תהליך עיבוד נתונים מראש. על מנת שמהלך זה יהיה אפקטיבי, Schubert חייבת להשתמש במדפסת תלת-ממד שהיא גם קלה לשימוש וגם ידועה בביצועים ברמה גבוהה וחזרתיות זהה – הדפסה אחרי הדפסה אחרי הדפסה.

ב-Schubert, כל החלקים אותם אפשר להדפיס בתלת ממד על פי ביקוש, מוכנים ועברו אופטימיזציה למדפסות Ultimaker 3D. Schubert עדיין משתמשת במספר טכניקות ייצור נוספות לחלקים אותם אי אפשר להדפיס בתלת ממד – למשל, אם הם גדולים מדי במימדים או דורשים חומרים שמדפסת תלת ממד לא יכולה לתת להם מענה.
ברגע שהמהנדסים של Schubert משיגים את האיכות הרצויה בחלק מודפס בתלת ממד, עבודת ההדפסה הופכת למוסמכת ומאוחסנת באחסון הדיגיטלי של הלקוח. כל מה שהלקוח צריך לעשות הוא לבחור את הקובץ, תוך ביטחון שהוא מקבל חלקים מאושרים העומדים בצרכים הספציפיים שלהם.

אודות Ultimaker

מאז 2011, Ultimaker בונה ומציעה פלטפורמה פתוחה וקלה לשימוש של מדפסות תלת ממד, וחומרים המאפשרים למעצבים ומהנדסים מקצוענים לחדש בכל יום. כיום, Ultimaker מובילה את השוק בהדפסת תלת ממד שולחנית. ממשרדים בהולנד, ניו יורק, בוסטון וסינגפור – בנוסף למתקני ייצור באירופה וארצות הברית – הצוות הגלובלי שלה של יותר מ-400 עובדים עובד יחד מתוך מטרה להאיץ את המעבר של העולם לייצור מקומי ודיגיטלי.
בקשו הצעת מחיר היום ב-ultimaker.com/quote/request