תעודת אחריות למחשב נייד Dynabook

תעודת אחריות למחשב נייד Dynabook

להורדת תעודת אחריות

תעודת אחריות למחשב נייד Dynabook

לקוח/ה נכבד/ה,

חברת "מפעיל", הנציגה הרשמית בישראל למותג Dynabook, מברכת אותך על הצטרפותך לחוג לקוחותיה ומתכבדת להעניק לך אחריות למוצר שרכשת בתנאים המפורטים להלן.

שרות לקוחות ושרות טכני למחשבי Dynabook

חברת "מפעיל", הנציגה הרשמית בישראל למותג Dynabook, מעמידה לרשות לקוחותיה מרכז תמיכה טלפוני אשר מטרתו לסייע לך בכל בעיית חומרה או התקן חומרה במחשב הנייד, וכן מרכז שרות לקוחות לברורים ושאלות בנוגע לתחולת האחריות וסטאטוס תיקון במעבדת השרות.

בכל מקרה של תקלה במוצר אנו ממליצים לפנות תחילה לתמיכה הטלפונית לקבלת סיוע ראשוני.

לנוחיותך מספר דרכים לקבלת שרות, תמיכה טכנית ובדיקת תוקף האחריות:

פניה למרכז שרות לקוחות Dynabook בטלפון 03-9183335 או במייל [email protected]

בדיקת תוקף אחריות באמצעות המספר הסידורי באתר האינטרנט:

https://emea.dynabook.com/unitdetailslookup

אנו ממליצים:

עליך לבצע גיבוי של המידע המצוי במוצר באופן קבוע ובכל מקרה לפני מסירת המחשב לצורך תיקון במרכז השירות או הגעת טכנאי לאתר הלקוח.

במקרה בו המכשיר ייאלץ להגיע לתיקון במעבדה, או טכנאי יגיע לאתר הלקוח, חברת "מפעיל" אינה אחראית על המידע או תוכנות שהותקנו במחשב אם לא ביצעת גיבוי לפני מסירה או הגעת טכנאי.

תקופת האחריות:

משך תקופת האחריות למוצרי Dynabook הינו לתקופה של 12 חודש או 24 חודש או 36 חודש (תקופת האחריות ע"פ הדגם וע"פ פרסומי חברת "מפעיל" בלבד), מיום הרכישה המקורית (מחשב חדש) (ראה סעיף תקופת זמן אחריות) כאשר לא נערכו בו שינויים, לרבות שינויי חומרה או החלפת מערכת הפעלה או תוכנת BIOS ואינה מכסה בלאי סביר. אחריות לסוללה תקפה למשך שנה בלבד לכל הדגמים.

תקופת זמן אחריות

זמן האחריות יתחיל להיספר בהתאמה לתאריך החשבונית שהלקוח מחזיק אך במקביל, לא מעבר לשלושה חודשים מתאריך המכירה מחברת מפעיל אל משווק מורשה.

לדוגמא:  משווק רכש את הפריט בתאריך 1.1.2023, האחריות תתחיל להיספר בכל מקרה בתאריך 1.4.2023 או תאריך מוקדם יותר.

לחברת "מפעיל" הזכות לדרוש הוכחת רכישה (חשבונית קנייה) המפרטת את מועד הרכישה, הדגם והמספר הסידורי של המוצר כאמצעי לבדיקת תוקף האחריות לגבי המוצר. האחריות על פי מסמך זה, תינתן רק למוצרים שנמכרו ע"י יבואן רשמי של חברת Dynabook העולמית.

פרטי האחריות:

  1. האחריות ניתנת עבור תקלות חומרה בלבד.
  2. ההתחייבות של חברת "מפעיל" למשך תקופת האחריות תהיה, לפי בחירתה, לתקן או להחליף את החלק המקולקל ללא תשלום (להוציא המקרים המצוינים בסעיף " מקרים בהם האחריות על המוצר אינה תקפה" בהמשך תעודה זו).
  3. אחריות זו מכסה את עלות זמן העבודה וחלקי חילוף.
  4. החברה מתחייבת להשתמש בחלקים חדשים ומקוריים.
  5. החברה מתחייבת למסור לצרכן לאחר התיקון אישור בכתב ובו פירוט של מהות התיקון ומהות החלקים שהוחלפו.
  6. חלק שהוחלף או חלק שתוקן יהיה נתון לתקופת האחריות המקורית של המחשב.
  7. החברה מתחייבת לתקן את המוצר תוך 10 ימי עסקים ממסירת המוצר בתחנת השרות.
  8. לצורך הפעלת המכשיר על הלקוח להשתמש רק בפריטים הנלווים המקוריים שנרכשו בחברת "מפעיל".
  9. חלקי המחשב הפגומים הינם רכוש "מפעיל" בלבד, במידה ויוחלפו במסגרת תיקון באחריות, ויוחזרו ל-Dynabook ולא יימסרו ללקוח.

מקרים בהם האחריות על המוצר אינה תקפה:

  1. שבר כתוצאה ממכה, מנפילה, תאונה.
  2. תקלה כתוצאה משימוש ברכיב או התקן לא מקורי.
  3. קלקול עקב הספקת חשמל בלתי סדירה.
  4. במקרה של טיפול לא נכון, שינוי כלשהו או תיקון אשר נעשה במכשיר ע"י אדם שלא הוסמך על ידי "מפעיל."
  5. קלקול עקב חיבור התקנים חיצוניים כלשהם.
  6. תקלות שנגרמו כתוצאה מהזנחה בהחזקת המכשיר: כגון: חדירת זוהמה, חול, רטיבות וכו' לתוך המכשיר.
  7. קלקול עקב נזקים שנגרמו כתוצאה מנזקי טבע (סערה, ברק וכו').
  8. במקרה בו התווית והמספר הסידורי של המכשיר שונו או שאינם ניתנים לזיהוי.
  9. מתכלים כגון: חלקי פלסטיק, חלקים מכאניים (כגון ציריות מסך).
  10. דיסק קשיח שהוכנסה בו סיסמא ולא ניתן לשחזרה – לא יוחלף הדיסק במסגרת אחריות.
  11. מסך עם כתם פיקסל אינו נחשב כתקלה לכן יוחלף אך ורק ע"פ תקנון של Dynabook אשר מצ"ב למחשב.
  12. תוכנות כלשהן, בין אם הן טעונות מראש במכשיר, או שהותקנו מבעוד מועד.
  13. במקרה בו גוף המכשיר נפתח ע"י גורם אחר מלבד חברת "מפעיל".
  14. במקרה בו יבקש הלקוח לתקן מכשיר כאשר האחריות אינה תקפה עקב האמור בסעיף " מקרים בהם האחריות על המוצר אינה תקפה", יחויב בכל העלויות הכרוכות בטיפול (משלוח + שעות עבודה + חלקים).
  15. אחריות לחלקים שהוחלפו בתשלום או באחריות:
  16. יינתנו שלושה חודשי אחריות על חלק שהוחלף(לא כולל חלקי פלסטיקה וצירים מכניים) או עד תום האחריות של המחשב המאוחר מבניהם

שירות איסוף מבית הלקוח:

יינתן ללקוחות אשר רכשו מחשב נייד Dynabook בישראל, לאחר שיחה עם התמיכה הטלפונית של "מפעיל" באם אובחנה תקלת חומרה בלבד ולאחר בדיקת זכאות לשרות באחריות. השרות מוגבל לישראל בלבד.

חשוב:

אנא וודאו גיבוי מלא של המידע טרם העברתו לתיקון, טיפול או התקנה. אם במהלך תיקון או כל טיפול אחר במחשב, תימחק או תשתנה תכולת הדיסק הקשיח, מאגר המידע, מערכת ההפעלה או תוכנות צד שלישי, לא יהיו חברת "מפעיל" או נציגיה אחראים לכך בשום אופן.

באחריות הלקוח/ה להוציא התקנים, ציוד היקפי או כל חיבור שאינו נכלל במסגרת האחריות לפני מסירתו לתיקון.

חברת "מפעיל" אינה אחראית לכל נזק או אובדן של התקן, רכיב, שינוי, תוכנה, מידע הצמוד למחשב שהועבר לתיקון.

קבלת המוצר לתיקון במעבדות "מפעיל" אין משמעותה כי הפגם/התקלה הינם במסגרת אחריות "מפעיל". במקרה בו תקבע "מפעיל" כי התיקון הנדרש אינו מכוסה במסגרת האחריות , יקבל הלקוח/ה הודעה על כך ויתבקש לאשר תיקון בתשלום (ראה מקרים בהם האחריות על המוצר אינה תקפה סעיף 14), אישור הלקוח/ה לתיקון יהווה התחייבות לתשלום הלקוח/ה עבור התיקון.

פירוט האחריות על פי מסמך זה תקף בישראל בלבד. פרטים נוספים ניתן למצוא בחוברת המידע המצורפת לאריזה.

למידע נוסף: [email protected]

תחנת שירות :

  • סניף ראשי רחוב ברקת 6 קריית מטלון, פ"ת, טלפון 03-9183335, שעות פעילות בימים א'-ה': 8.00-17.00, לא כולל ערבי חג

נקודות איסוף:

  • סניף צפון רחוב האתגר 1 טירת הכרמל, חיפה, טלפון: 04-8574331, שעות פעילות בימים א'-ה': 8.00-17.00, למעט יום ג' 8.00-16.00, לא כולל ערבי חג
  • סניף ירושלים רחוב יעקב אליאב 5, גבעת שאול, ירושלים, טלפון: 02-6541999, שעות פעילות בימים א'-ה': 8.00-15.30, לא כולל ערבי חג
  • סניף דרום רחוב דרך חברון 60, באר שבע, טלפון: 08-6277822, שעות פעילות בימים א'-ה':  8.00-14.00, לא כולל ערבי חג
  • לפני מסירת המחשב באחד מהסניפים, יש לתאם הגעה בטלפון 03-9183335.