שירות מפעיל

חטיבת הניידים של מפעיל, מספקת מענה מקיף ומלא למגוון הלקוחות העסקיים של החברה, מתוך ראיית שירות רחבה, לפיה הלקוח קונה קודם כל פתרון, והמוצר מותאם על פי צרכיו הממוקדים. מפעיל מעניקה שני סוגי שירות לנוחיותכם: שירות באתר הלקוח (On Site) ושירות איסוף והחזרה.

שירות באתר הלקוח

שירות באתר הלקוח, כולל פריסה רחבה ומקיפה של טכנאי שטח מיומנים, הנותנים מענה מהיר ואיכותי לכל הלקוחות. טווחי הזמנים לקבלת השירות מותאמים באופן אישי ללקוחות החברה, מה שמבטיח טיפול מהיר ויעיל שישמור על השגרה השוטפת של עבודת העסק.

טכנאי השטח של מפעיל הינם טכנאים מוסמכים מטעם טושיבה, אשר עברו הסמכות בפיקוח החברה, ומשתמשים בחלקי חילוף מקוריים בלבד. הטיפול יכול להתבצע באתר הלקוח העסקי (On Site) בהתראה של יום עסקים אחד בלבד, לנוחיות מקסימאלית של בית העסק.

שירות מטה

שירות המטה מורכב ממוקד דינמי אליו ניתן להגיע בשלוש דרכי פניה נוחות:

* טלפון: נתב השיחות של מפעיל מחולק לפי צרכי הלקוח לנוחיות אופטימלית. המוקד פועל בימים א' עד ה' בשעות 08:00-16:00, במספר: 03-9183377

* מייל: תחילת הטיפול תתבצע תוך מספר שעות מפתיחת קריאת השירות. כתובת: [email protected]

* אתר: אתם מוזמנים לבצע פעולות שירות בסיסיות באופן עצמאי דרך אתר החברה, ולחסוך בזמן והמתנה.

שירות המטה של מפעיל למחשבים ניידים עסקיים, כולל גם הלפ-דסק ייחודי, אשר פותר בעיות ביעילות וחוסך בזמן יקר, לפני הבאת המחשב למרכז השירות או הטיפול באתר הלקוח. ההלפ-דסק מאויש בטכנאים טלפונים, הנותנים מענה מקיף לתקלות ומקצרים את זמן ההמתנה.

מעבדת שירות מתקדמת

למפעיל מעבדת שירות ניידים מתקדמת וחדשנית, הכוללת איסוף, תיקון והחזרה לבית הלקוח. המעבדה נותנת שירות מקצועי לטושיבה למעלה מ-20 שנה, ומתופעלת על-ידי צוות מקצועי ומוסמך מטעם טושיבה

השרות שלנו
פתיחת קריאת שירות
לפתיחת פנייה