מפעיל מציגה – עידן חדש בעולם הדפוס הדיגיטלי במונוכרום

עידן חדש בעולם הדפוס הדיגיטלי מבית Ricoh

Ricoh, יצרנית מכונות הדפוס העולמית, הכריזה על השקתה של סדרה חדשה ומתקדמת. סדרת הRicoh Pro C9100 להדפסת מונוכרום, מיועדת לבתי הדפוס המסחריים הגדולים

היתרונות של סדרת הRicoh Pro C9100 כוללים בין השאר: מהירויות של עד 130 עמודים בדקה בצבע מלא, נפח מרבי חודשי של עד מיליון הדפסות בחודש וביכולות קצה של עד 1.7 מיליון הדפסות בחודש.

המכונה החדשה מהווה פתרון מצוין עבור לקוחות שיש להם דרישות לביצועי איכות וכמות בו בזמן. כל זה בתוספת של איכות צבע גבוהה וחסכון בזמן ועלויות.

רז דרבי מנכל מפעיל, אמר: "הפיתוחים הטכנולוגים מכנסים את כול שוק בתי הדפוס לעידן חדש , ברור לנו כי קיים הכרח לתת שירות יעיל ואיכותי תוך רצון לשפר ללקוחות את כושר התחרות שלהם ולהגביר את שביעות הרצון מתוצאות ההדפסה תוך קבלת יכולות חדשות הכלולות בציוד החדש. הסדרה Ricoh ProTM 9100 וה C7100X Pro תסייע ללקוחותינו להשיג את המטרות הללו. הם יכולים להשקיע בביטחון בפתרונות של Ricoh ובתוכנות ריצפת הייצור,עם הליווי השירות של חברת מפעיל.

עיקרי היכולות החדשות בסדרת מכונות ההדפסה מסדרת ה C9100 Pro הם:

1- גודל נייר של עד 700 מ"מ על 330 מ"מ.(הדפסה דו צדדית)

2- הדפסה על גבי מדיות של עד 400 גרם.

3- יכולות ייצור יוצאות מגדר הרגיל ,מחזור חודשי של 1 מיליון הדפסות בחודש.

4- מהירות הדפסה 130 עמ' בדקה .(150 עמ' בהדפסת נייר גדול)

5- הדפסה בכל המשקלים ללא ירידה במהירות ההדפסה.

בתי דפוס המבקשים להרחיב את טווח המוצרים והפתרונות שהם מספקים ללקוחות יהיו מסוגלים ליטול על עצמם מגוון רחב של יישומים מסחריים חדשים עם מדיה ללא ציפוי, מדיה רקועה ומצופה מ-52gsm עד ל 400 gsm, הדפסת באנר דופלקס עד 700mm ואפילו מדיות הדפסה מיוחדות כגון מדיה סופר מבריקה, מדיה מגנטית, מדיה מתכתית, שקוף או סינטטי. זה מאפשר לבתי הדפוס להרחיב את סל מוצרי הדפוס שלהם באמצעות הדפסה ע"ג חומרים שונים, דיוור ישיר, ספרים, חומרי פרסום, חוברות וכרטיסי ביקור.

עם טכנולוגיית לייזר VCSEL, מבוטחת איכות הדפסה שתספק 4,800 dpi , תמונה ללא פשרות. כל המהירויות נשמרות, ללא קשר למשקל נייר והכל בצרוף בקר הדפסה מתקדם מבית EFI .