מפעיל משיקה את ה-Ultimaker S5 ומצעידה את ההדפסה המקצועית בתלת מימד קדימה

מדפסת השולחנית החדשה של אולטימייקר מציגה פיצ'רים חדשים: חיישנים, אפליקציות, חומרים חדשים, אוטומציה מלאה ועוד, ונחשבת למתקדמת ביותר בשוק בתחומה.
בגרסה החדשה של ה-Ultimaker S5 מספר שדרוגים משמעותיים, שלדברי החברה יסייעו לעבודה קלה יותר ולתוצאות טובות יותר כולל: מסך מגע לחוויית שימוש טובה יותר ושטח בנייה גדול יותר 330x240x300 מ"מ. לדגם החדש מערכת הזנה טובה יותר של חומרי גלם, הכוללת חיישן המתריע כאשר חומר ההדפסה עומד להיגמר, או בעת תקלה/הפסקת חשמל וממשיך את העבודה מהמקום בו הופסקה, עם תיקון התקלה.
יחד עם הדגם החדש הושקה אפליקציה ייעודית לשליטה בהדפסה באמצעות הטלפון וחומר גלם מתקדם נוסף: PLA קשיח.
כמו כן, הכריזה אוליטימייקר על שותפויות אסטרטגיות עם חברות ענק בתחום הכימיה ביניהן Mitsubishi, Henkel ו- Dupont לפיתוח חומרי גלם כדי לענות לביקושים לחומרים הנדסיים ברמה תעשייתית.
לדברי רז דרבי מנכ״ל חברת מפעיל: "ככל שמדפסות תלת מימד הופכות להיות יותר פופלאריות בארגונים, כך גדל הצורך להציע מגוון רחב יותר של חומרי גלם. כבר היום בישראל יצרנים ויזמים מדפיסים במדפסות השולחניות המקצועיות של Ultimaker, אבי-טיפוס וגם חלקים פונקציונאלים לשימוש מיידי על רצפת הייצור".
"הפיתוח של ה- S5 בשילוב עם חומרי גלם חדשים ואפליקציית Ultimaker, קובעים רף חדש להדפסה בתלת מימד", אומר ג'וס בורגר, מנכ"ל Ultimaker."כיום, גם הזמן הנדרש ללמידה של מדפסת התלת מימד החדשה הוא קצר מתמיד, ומאפשר למשתמשים להתמקד ביצירת אבי טיפוס פונקציונאליים, אובייקטים גדולים יותר ועיצובים הכוללים גיא
ומטריה מורכבת. אלו בשילוב התוכנה המתעדכנת כל הזמן, המכירות הבינלאומיות ורשת השירות מסייעים לנו להפוך
את חזון מפעלי ייצור דיגיטליים-מקומיים למציאות".